Faceți căutări pe acest blog

Dieta South Beach


Dieta South Beach a fost inventata cardiologul, Dr. Arthur Agatston, in colaborare cu un nutritionist, Marie Almon, dupa ce au constatat ca dietele sarace in grasimi si bogate in carbohidrati nu dau rezultate pe termen lung.
Ca si Atkins, dieta South Beach se bazeaza pe controlul insulinei si pe beneficiile carbohidratilor nerafinati.

Regim alimentar Dieta South Beach Cum combinam alimentele in dieta?
1.Micul dejun
-omleta din 2 oua ,2 feliute de costita slaba, prajite in putin ulei de masline.
In loc de costita, poti manca legume broccoli, ciuperci, ardei sau branza slaba.
Apoi o cafea sau ceai, cu lapte degresat si inlocuitor de zahar.
2 Gustare:mananca putina branza mozzarella cu continut redus de grasimi.

3 Pranz: salata cu rosii, salata verde amestecata cu pui sau peste la gratar, stropit cu vinegreta din ulei de masline.
Poti bea apa minerala sau plata, ori o bautura racoritoare fara zahar.

4. Gustare dupa amiaza - rontaie cateva migdale sau nuci dar nu exagera
5 Cina :somon la gratar cu lamaie, vinete coapte cu salata, ciuperci umplute cu spanac sau o jumatate de cana de urda cu cateva lingurite de cacao, cateva migdale tocate si un pachetel de inlocuitor de zahar.

sursa partiala revista Sana

Cine a slabit cu dieta South Beach? Cate kg poti slabi cu dieta South Beach?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire

Cauta pe acest blog