Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Secretul fumusetii Crina Matei

Cum se mentine frumoasa Crina Matei?
Actriţa Crina Matei a dezvaluit intr-un interviu acordat site-ului perfecte.ro, care sunt secretele care o fac sa arate atat de bine.

Frumoasa artista spune ca în tinerete nu a avut motive de ingrijorare din punctul de vedere al siluetei, insa acum este nevoita sa respecte cateva reguli in dieta.

"Ma abţin cu greu cand vine vorba de dulciuri si alte bunatati. Pana la o varsta, am jubilat pentru ca metabolismul meu era foarte bun, arderile erau foarte puternice si nu ma ingrasam.

La un moment dat, mi-am dat seama ca trebuie ss fiu ceva mai atenta, ca ar trebui sa nu mai mananc dupa ora 18, sa imi fac un regim propriu alimentar si sa nu pierd noptile decat daca am ceva de lucru. N-am fumat niciodata, n-am baut alcool în exces si am incercat sa fiu generoasa cu orele mele de somn", spune Crina Matei pentru www.perfecte.ro

Cati ani are Crina Matei? Crina implineste 39 de ani pe 15 decembrie.

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog