Faceți căutări pe acest blog

Dieta IG sau dieta indicelui glicemic


Ce inseamna dieta IG? Inseamna dieta indicelui glicemic.
In ce consta? Ce poti manca in aceasta dieta?
Beneficii: nu trebuie sa te abtii de la nimic, slabesti exact in zona dorita, slabirea va fi de durata.

Ceea ce conteaza in aceasta dieta este indicele glicemic al unui aliment, adica, viteza cu care respectivul aliment este asimilat de organism.
Vezi mai jos indicele glicemic al principalelor alimente care contin zahar pentru a stii pe care le puteti include in dieta!

Iata alimentele care au un IG slab (mai mic de 55):
- Paste bine fierte, Mere si suc de mere, Pere, Linte, Portocale si suc de portocale, Struguri, Iaurt slab, Fasole alba, Ciocolata neagra, Fructe rosii, Morcov crud

Alimente cu IG mediu (55-70), de consumat cu moderatie: Orez Basmati, Banane, Fulgi de ovaz, Sucuri, Malai, Fasole rosie, Ananas, Mazare, Pizza, Dulceata, Musli, Cuscus, Paine din faina integrala

Alimente cu un IG ridicat (>70)
Paine (alba), Cartofi fierti, Fulgi de porumb, Cartofi prajiti, Piure, Orez alb, Morcov fiert, Glucoza, Biscuiti, produse de patiserie, Mamaliga

Cu dieta IG nu mananci mai putin, ci manaci altfel. Este practic un stil de viata.

Nutritionistii au ajuns la concluzia ca aceasta dieta este singura capabila sa subtieze silueta pe termen lung .
Cat poti slabi cu dieta indicelui glicemic?
Cu dieta IG puteti slabi 200-300 g/saptamana, fara sa pierdeti apa sau masa musculara.

sursa articol http://dieta.ele.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire

Cauta pe acest blog