Faceți căutări pe acest blog

Dieta antirid cu pierisici


Dieta antirid cu pierisici ajuta la slabire.
In aceasta dieta, nu ai voie sa consumi condimente si alimente foarte fierbinti, deoarece impiedica absorbtia vitaminelor si mineralelor.

Cat poti slabi cu dieta cu pierisici? Dieta cu piersici pe langa faptul ca te scaapa de riduri te ajuta sa scapi si de 2 kg pe saptamana.

Micul dejun din fiecare zi poate fi alcatuit din variantele:
- 200 g iaurt sau sana cu 5 linguri cereale integrale
- 1 tartina cu branza degresata si rosii
- 1 tartină cu crema de branza si felii de piersici
- 1 cafea sau un ceai verde

Gustarea poate fi:
- 150 g iaurt degresat amestecat cu piersici proaspete 200 g piersici
- 200 ml nectar proaspat de piersici 3 biscuiti cu cereale + 1 piersica

Iata ce poti manca la pranz si la cina, timp de o saptamana:

Prima zi
Pranz: 300 ml supă de rosii cu pui, 1 felie de paine integrala, 2 piersici
Cina: 300 g pastrav pe gratar cu 2 cartofi natur, 200 g salata de cirese, piersici

A doua zi
Pranz: 200 g piept de pui la gratar, 200 g soté de fasole verde, 1 iaurt cu piersici
Cina: 150 g branza degresata, 200 g salata verde cu morcovi si porumb, 150 g salata cu piersici, caise, pere caramelizate

A treia zi
Pranz: 150 g snitel din piept de pui, 200 g salata de ardei rosii copti, 50 g inghetata de piersici (2 piersici pasate, cu 1 lingurita de miere)
Cina: 200 g salata de rosii cu ardei gras, piersici, dovlecei, 100 g branza slaba, 1 felie de paine integrala

A patra zi
Pranz: 250 g spaghete cu ton, ardei gras, usturoi si parmezan, 1 iaurt cu piersici si miere
Cina: 300 g pastrav la cuptor cu rosii si lamaie, 100 g salata de morcovi rasi cu porumb si lamaie, 1 grapefrut

A cincea zi
Pranz: 1 ardei gras roşu umplut cu orez si cu pui, 1 felie de paine integrala, 100 g salata cu piersici, caise si pepene galben
Cina: 150 g piept de curcan la cuptor, 100 g soté de mazare verde cu morcovi, 1 piersica

A sasea zi

Pranz: 200 g salata de orez cu fasole verde, mazare, rosii si ton, 1 felie de paine integrala, 50 g înghetata de piersici
Cina: 200 g pastrav la gratar cu lamaie, 100 g cartofi natur, 1 iaurt cu piersici

A saptea zi
Pranz: 150 g branza slaba dulce, 150 g salata cu roşii, piersici, ardei gras rosu, dovlecei, 1 felie de paine integrala
Cina: 150 g salata de paste integrale cu 100 g sunca slaba, rosii si castraveti, 2 piersici

sursa articol www.clicksanatate.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire

Cauta pe acest blog