.
.

Cauta pe acest blog

Greseli de evitat in dieta

In dorinta de a slabi cat mai repede, tot mai multe persoane tin o dieta stricta, uitand de riscurile care vin odata cu aceasta. Astfel, eforturile se intorc impotriva lor, iar dieta nu doar ca se transforma intr-un esec, dar poate da peste cap intregul organism.


De aceea, Webmd va sugereaza cateva dintre greselile ce trebuie evitate atunci cand tineti o cura de slabire:

1. Saritul peste mic dejun

Saritul peste micul dejun pare a fi un mod simplu de a reduce din calorii, dar rezultatul poate fi o foame insatiabila pentru restul zilei. Acest lucru va poate duce la a manca snacksuri pentru tot restul zilei la birou, consumand mai multe calorii decat v-ati fi imaginat.

Cel mai bine este sa aveti un mic dejun cu un nivel ridicat de proteine si fibre, care pot reduce foamea pe parcursul zilei. De fapt, studiile arata ca oameni care mananca in fiecare dimineata micul dejun au mai multe sanse de a-si mentine greutatea constanta.

2. Evitarea gustarilor

Poate uneori v-ati dori sa mancati o punga de covrigei la birou sau sa savurati o inghetata. Nu trebuie insa sa le eliminate complet din alimentatie, ci sa le includeti strategic in dieta voastra.

Snacksurile va ajuta sa va pastrati metabolismului activ, in special in cazul in care acestea sunt bogate in proteine.

3. Consumul de alimente cu un continut scazut de grasimi

Alimentele cu un continut scazut de grasimi pot juca un rol important in dieta voastra. Dar "scazut in grasimi" nu inseamna neaparat si un nivel scazut de calorii.

Cel mai bun mod de a sti cat de mule grasimi, zaharuri si calorii are un produs este sa verificati elementele nutritionale de pe eticheta.

4. Consumul prea mic de apa

Apa este esentiala pentru arderea caloriilor. Daca va lasati organismul singur sa faca acest proces puteti ajunge la deshidratare si asta inseamna ca pierdeti mai incet din greutate.

Persoanele care beau opt sau mai multe pahare de apa pe zi ard mai multe calorii. Deci, incercati sa adaugati un pahar de apa dupa fiecare masa si gustare.

5. Eliminarea produselor lactate

Laptele, branza si inghetata sunt tabu pentru multe diete, dar renuntarea la ele poate fi contraproductiva.

Un organism lipsit de calciu produce mai multa grasime, iar suplimentele de calciu nu dau acelasi randament.

6. Cantaritul zilnic

Cantaritul zi de zi nu face altceva decat sa va provoace frustrare si va dea informatii inutile. Este mai important sa se caute un trend pe termen lung.

Daca obiectivul este de a pierde 1 sau 2 kilograme pe saptamana, veti fi multumiti sa vedeti asta la sfarsitul perioadei.

7. Evitarea exercitiilor

Daca ati deveni mai activ, ati putea manca mai multe din lucrurile care va plac fara sa va ingrasati.
Puteti incerca sa faceti inot, balet, ciclism sau sa jucati ping-pong.