Ca valoare, piata creste cu 30%, cand cele mai multe domenii scad.
Care sunt insa sansele reale ale nisei, in conditiile in care romanii considera produs biologic tot ceea ce este "de la tara"?
Ionut Teglas, directorul general al retailerului bio Leacul, crede ca a facut un pas firesc anul trecut, cand firma a deschis primul magazin specializat in vanzarea de produse biologice.
Pe langa experienta de 15 ani in distributia de produse bio pe care o avea compania ce opereaza
Leacul, Bio Solaris, "am beneficiat si de un context favorabil, pentru ca retailul cu acest tip de produse se afla la un stadiu incipient", declara Teglas. In urma cu doi ani exista un singur magazin de produse bio, la Timisoara.
Cititi mai multe despre dezvoltarea magazinelor bio pe www.businessmagazin.ro
sursa www.hunedoreanul.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.
[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]