Faceți căutări pe acest blog

Dieta arabeasca

Se spune ca cei care urmeaza dieta arabeasca pot slabi pana la 2 kg pe saptamana. Ce se mananca in aceasta dieta? Mancarea orientala este in top si anume:

Reteta de slabit:
Luni
Mic dejun: 2 oua fierte + rosii, salata verde, castraveti, ceai sau cafea. Pranz: supa de linte cu lipie graham. Gustare: fructe proaspete. Cina: salata fatush adica salata verde, felii de rosii, sos de rodii, patrunjel, bucati crocante de lipie.

Marti
Mic dejun: pasta de susan, lipie graham, legume, ceai sau cafea. Pranz: cuscus, kebap (carne de vita sau miel cu ceapa, rosii, vinete coapte pe foc, servite in paine arabeasca). Gustare: fructe Cina: tabuleh (patrunjel amestecat cu grau zdrobit si crutoane de lipie)

Miercuri
Mic dejun: branză feta, seminte de susan si cimbru, lipie graham, ceai sau cafea. Pranz: supa de linte cu lipie graham. Gustare: fructe. Cina: orez cu stafide si migdale.

Joi
Mic dejun: 2 oua fierte cu sos de rosii, salata verde, castraveti, ceai sau cafea. Pranz: humus cu chimen si lipie graham. Gustare: fructe. Cina: falafel = chiftele de naut, patrunjel, ceapa tocata, servite cu legume in lipie - paine subtire arabeasca.

Vineri
Mic dejun: pasta de susan, lipie graham, legume, ceai sau cafea . Pranz: supa de linte cu lipie graham. Gustare: fructe proaspete. Cina: orez cu stafide si migdale/fistic/arahide/alune, salata verde.

Cititi restul meniului pe www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire

Cauta pe acest blog