Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Sanda Ladosi a slabit 11 kg in 4 luni


Sanda Ladosi a slabit 11 kg in 4 luni.
Cum a slabit Sanda Ladosi? Cum a slabit dupa ce a nascut?
Sanda spune ca a slabit cu o dieta lejera asa cum a povestiti intr-un interviu pentru revista Vip.

"În ultimele 4 luni am slabit 11 kilograme si vreau sa mai slabesc 8. Imi dau toata silinta sa scap de kilogramele acumulate, dar e destul de greu.
Sunt insa ambitioasa, pentru ca stiu ca am nevoie. Nu am tinut o cura de slabire drastica, nu m-am infometat si chiar am gatit pentru familia mea la fel de mult ca înainte. Am descoperit o dieta care iti permite sa mananci atat cat vrei, dar fara sa te ingrasi.
Drept urmare, pot sa recomand oricui, cu încredere, retetele mele preferate, pe care le gatesc destul de des", a declarat Sanda Ladosi pentru revista VIP.

Care sunt retetele de slabit preferate de Sanda Ladosi?
Iata un exemplu File de somon umplut cu spanac
Ingrediente: patru fileuri de somon (cam de 150 g fiecare), sare, putin piper negru macinat, 300 g spanac tocat mare, 2 linguri de sos pesto, 1 lingura de rosii deshidratate si maruntite, 1 lingura de seminte de pin.

Mod de preparare: pentru inceput, incalzim cuptorul la 200 de grade. Intre timp despicam fiecare file cam doua treimi din grosime, avind grija sa nu-l taiem de tot.
Mai ales ca avem nevoie sa-l umplem cu spanac. Asezonam cu sare si piper. Intr-un castron amestecam spanacul, sosul pesto (pe care il preparam din usturoi, ulei de masline, parmezan si seminte de pin, pe care le amestecam cu mixerul) si rosiile. Introducem circa 1/3 cana de amestec in fiecare despicatura. La final, asezam fileurile in cuptor, sau pe gratar, dupa preferinta, uns in prealabil cu ulei. Le prajim cam 8-10 minute sau pina se incalzeste umplutura. Puteti servi preparatul cu ghiveci de legume.

sursa revista Vip

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog