Faceți căutări pe acest blog

Masa copioasa seara un inamic pentru silueta


Masa copioasa seara un inamic pentru silueta. Conform nutritionistilor cu cat mananci mai tarziu si mai consistent seara, cu atat vei dormi mai prost, vei lua kilograme in plus si, mai mult, iti vei innebuni partenerul cu sforaituri

Deci daca te gandesti de ce sforai? Unul dintre cele mai posibilie cauze este mancatul seara sau pe timpul noptii si kilogramele in plus depuse de a lungul timpului.
Cum pregatim cina ca sa fie cat mai usoara pentru organism?
Modul in care prepari alimentele pentru cina trebuie sa fie coptul, pe gratar sau in cuptor si in nici un caz prajitul produselor alimentare in ulei.

Iata cateva sfaturi simple pentru o cina sanatoasa:

1. Evita sa mananci mult la cina.
2. Mananca ceva usor, gen salata, peste, carne slaba. Poti manca si fructe, dar fructele combinate cu alte alimente ingreuneaza digestia. Renunta la paine.
3. Evita untul, dulciurile si in general tot ce contine mult zahar.
4. Bea un pahar de lapte inainte sa mergi la culcare, ca sa iti refaci rezerva de calciu si proteine. Potrivit nutritinistior, nici laptele nu se combina cu alte alimente, tot pe motiv ca ingreuneaza digestia.
5. Asigura-te ca esti suficient de hidratata inainte de a merge la culcare. Uneori senzatia de sete poate fi confundata de organism cu cea de foame.

vezi tot articolul pe www.perfecte.ro si videoclipuri cu prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi. si Mihaela Bilic cu sfaturi despre cina si alimentatie.

Cauta pe acest blog