Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Senatoarea Lia Olguta Vasilescu a dat jos 11 kg într-o luna

Senatorul PSD, Lia Olguta Vasilescu, poate intra în Cartea Recordurilor cu greutatea pe care a reuşit s-o dea jos într-o lună adica 11 kg , imediat dupa ce a născut!

Ea inca nu e multumita  de silueta ei  si vrea sa mai scape de înca 4 kilograme, în cel mai scurt timp posibil.

"Am slabit atat de tare pentru ca Robert, copilul meu, a facut colici, iar doctorul mi-a recomandat un anumit regim.

Mananc numai gratar, banane, piure si lactate cu 0% grasime.

De aceea am slabit 11 kilograme intr-o luna.
Dar mai am de dat inca altele 4kg pentru ca, am avut noroc si m-am îngrasat exact cat scrie la carte, 14 kg în timpul sarcinii", a explicat senatoarea motivul pentru care a revenit la formele sale apetisante atat de repede ziarului Click

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog