Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Surorile Kardashian au slabit cu Quick Trim

Kim şi Khloe Kardashian au filmat o reclamă pentru Quick Trim (un produs pentru slăbit), pe plajele însorite din Miami, unde şi-au etalat costumele de baie şi trupurile lucrate.

Pentru că se simte aşa de bine în pielea ei, Kim s-a decis să le facă fanilor o surpriză şi a postat pe site-ul oficial câteva poze recente în care cele două arată senzaţional.

"Chiar simt că mi-am atins ţelul, sunt tonifiată, am greutatea ideală, trebuie doar să mă menţin în continuare în formă", a declarat Kim pe Twitter.

Sistemul de 14 zile Quick Trim vine împreună cu o dietă completă şi un program de exerciţii, dar şi cu reţete care includ şi o limonadă ce „scapă corpul de excesul de apă, de senzaţia de burtă umflată şi eliberează intestinul”.
sursa www.libertatea.ro


Produsele Quick Trim costa incepand de la 29 de dolari pana la 59 de dolari si pot fi comandate online aici.
http://www.gnc.com/family/index.jsp?categoryId=3735113


In Romania inca nu am gasit magazinele online care sa le comercializeze...dar revin la articol daca aflu ceva. ..:)

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog