Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Gica Popescu la dieta

 Gică Popescu (42 de ani) este preocupat de greutatea sa, la fel ca în perioada de glorie, când era lider al naţionalei de fotbal. 

Fostul internaţional a trecut la dietă, deoarece, în vacanţă, s-a îngrăşat şase kilograme, costumele i-au rămas mici şi nu vrea să dea bani pentru unele noi.Vreau să revin la greutatea mea de dinaintea plecării în vacanţă, aceeaşi pe care o aveam şi când activam ca fotbalist (n. r. - 83 kg). Țin foarte mult la aspectul meu exterior şi, de asemenea, garderoba mă obligă să nu mă îngraş.

Hainele mele au avut mereu aceleaşi măsuri şi nu am bani să le înlocuiesc. Chiar nu am de gând să schimb tot pentru şase kilograme în plus. Mai bine le dau jos”, a mărturisit Gică Popescu, în exclusivitate pentru Libertatea.

Dieta pe care o ţine “Baciul” nu e drastică, ci, mai degrabă, una care disciplinează mesele. “Mai am de slăbit încă două kilograme”, a explicat Popescu.


El a recunoscut că afacerile i-au fost afectate de criza financiară. “La fel ca toţi ceilalţi, şi eu am avut de suferit în noua situaţie a economiei mondiale.

Am redus cheltuielile cât am putut şi am oprit investiţiile”, a mărturisit “Baciul”, care, de asemenea, se confruntă cu probleme şi la şcoala de fotbal pe care o are la Craiova.

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog