Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Axinte a scapat de 7 kg de grasime de pe burta

Axinte a scapat de 7 kg de grasime de pe burta adica vreao 20 cm din talie. Cum?

Ei bine minunea se numeste abdominoplastie. Florin Petrescu, alias Axinte, s-a pus serios pe slabit, ba chiar a trecut si la solutii extreme.

S-a internat la o clinica in Timisoara si in sfarsit a scapat de burta inestetica prin chirurgie estetica.
Iata articolul unde vorbeste despre cum a slabit :

"Am tinut eu un regim, am baut niste ceaiuri laxative si am slabit vreo 12-13 kilograme, dar parca nu eram multumit, isi aminteste Axinte.

Impins de la spate de prieteni si incurajat de sotie, impresarul a ajuns joia trecuta la Timisoara, pe masa de operatie a doctorului Tiberiu Bratu, de la clinica “Brol Medical Center”,

"Mi-a facut abdominoplastie si am plecat de acolo fara sapte kg de grasime de pe burta.

Ma simt ca nou, doar ca acum trebuie sa am grija ce si cat mananc. Inainte aveam 105 kg, acum, dupa dieta si operatie, am ajuns la 85 kg.


sursa http://stiri.rol.ro

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog