Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Secretul siluetei de invidiat

Secretul siluetei de invidiat

Fosta membră a trupei Spice Girls MelB a afirmat că depune un efort foarte mare pentru a avea o siluetă suplă, şi că iubeşte sentimentul pe care îl are după o muncă obositoare, anunţă siteul www.femalefirst.co.uk

"Fac o oră de mişcare în fiecare zi, iar în funcţie de locul unde mă aflu, aleg exerciţiile. Uneori merg la sala de fitness şi folosesc propriul meu DVD-ul, iar prietenii râd de mine.

Alteori, alerg şi mă plimb prin parc.

Fac şi multe excursii pe jos, alături de prietenii mei", spune Mel.

"Schimb exerciţiile la fiecare zece repetari, aşa că merge foarte repede.

Este obositor, dar iubesc sentimentul pe care îl am după ce termin exerciţiile", a mai spus aceasta.

cititi intregul articol pe
http://www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog