.
.

Cauta pe acest blog

Mersul pe jos -exceritiu

Mersul pe jos poate este considerat un exercitiu fizic. Daca aveti o viata sedentara, puteti observa acest lucru doar printr-o plimbare de 30 de minute in parc, care va solicita, fara sa va dati seama.

Rutina zilnica si ritmul ametitor al cotidianului ne impiedica sa realizam uneori cat de simplu este sa avem o conditie fizica buna pentru un organism sanatos, informeaza oohoi.com.

Uneori nu este nevoie de exercitii complicate si abonamente costisitoare la salile de gimnastica. Nu trebuie decat sa ne folosim de obiceiurile zilnice si sa le folosim in avantajaul nostru.

Astfel, simplul fapt ca mergem pe jos de acasa pana la serviciu poate fi considerat un exercitiu fizic daca il tratam ca atare. Este simplu, la indemana oricui, nu este costisitor si nu renuntam la el pentru ca face parte din rutina zilnica.

Uneori, o simpla plimbare la sosea, ori un tur al parcului de langa casa noastra pot fi solutiile simple de dobandire a unei conditii fizice .Respiratia va fi reglata, creierul va fi oxigenat corespunzator, iar noi ne vom simti mai bine in fiecare zi.
Mersul pe jos , exercitiul fizic perfect Daca v-ati hotarat sa folositi acest obicei simplu intr-un exercitiu, atunci veti respecta cateva reguli esentiale, care va vor impiedica sa renuntati la el inainte de a incepe.

Daca mancati inainte de plimbare, energia fizica va fi consumata in timpul mesei. Tocmai de aceea, puteti opta pentru plimbarile zilnice seara, dupa programul de lucru.

Va veti vei solicita suplimentar si veti considera simplul mers pe jos prea solicitant pentru dvs, iar acest lucru va va impiedica sa vai formati o rutina zilnica. Daca va este foame inainte de plimbare, incercati un mar sau un suc natural. Va veti hidrata, vitaminiza, iar senzatia de foame va disparea pe loc si va veti putea continua planul de miscare.

Evitati sa mergeti in zonele aglomerate. Va veti concentra asupra altor lucruri, iar zgomotele mari si suparatoare va vor oferi o tensiune suplimentara, de care nu aveti nevoie. Inca din prima zi, obisnuiti-va sa mergeti cel putin 30 de minute pe jos. Poate ca vi se va parea mult, dar relaxarea rapida si starea buna de dupa vor avea un impact bun asupra starii de sanatate. Schimbati rutele la un anumit interval, pentru a evita monotonia, principala cauza a renuntarii la planul dvs simplu de exercitiu fizic. Dupa primele zile de mers pe jos, alternati mersul rapid cu cel calm si relaxant.

Cate doua minute pentru fiecare sunt suficiente pentru ca intreaga musculatura sa fie lucrata. Dupa un timp, puteti incerca pasul mai alert timp de 20 de minute, dupa care va puteti relaxa alte zece minute cu un mers incet, calm, fara un efort suplimentar. Daca nu puteti aloca 30 de minute din timpul dvs acestui obicei simplu, nu uitati ca regularitatea este cea mai importanta. Putetii opta si pentru zece minute. Daca mergeti zilnic, beneficiile se vor vedea in cel mai scurt timp. Deci, lasati astazi masina acasa?