.
.

Cauta pe acest blog

Gustari care nu ingrasa

Daca ai un stil de viata activ, atunci iti poti permite mici gustari pentru a avea parte de o sursa de energie.

Cand mananci pe fuga si mai ales gustari in loc de mese reale, asigura-te ca ai ales alimente sanatoase. Iata cateva din acestea:

- Cereale cu unt de arahide si un iaurt
- Unt de arahide cu biscuiti
- Fructe uscate sau fulgi de ovaz
- Lapte degresat si banane

Este preferat sa alegi produse din grupuri alimentare diferite pentru a manca echilibrat.

De asemenea mai poti manca:

- Covrigi sau biscuiti. Aceste gustari au un continut redus de grasime.
- Briose. De preferat sa fie facute din faina de porumb, nu cele facute cu faina alba.
- Baghete de cereale. Evita-le pe cele facute din coca de faina alba.
- Fructe. Alege portocale, banane, mere sau orice fructe proaspete.

- Iaurt. Alege unul cu un continut redus de grasimi.
- Arahide, fistic, migdale, seminte de floarea-soarelui, seminte de dovleac, precum si alte fructe cu coaja.
- Sandwich-uri. Sandwich-uri nu trebuie sa fie doar pentru masa de pranz, ele sunt foarte bune ca gustari.
- Cartofi copti. Incearca niste cartofi, cu o lingurita de nucsoara.






Christmas sale pana la 50%