Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Dieta Gina Pistol

Dieta mediteraneeana, aliatul Ginei Pistol
Desi este una dintre cele mai ravnite femei din showbiz-ul autohton, Gina Pistol nu este intotdeauna pe deplin multumita de silueta ei.

Se intampla destul de des sa castige in greutate vreo 2-3 kilograme, dar ia masuri de urgenta. Vedeta ne-a dezvaluit si noua cateva secrete privind modul in care isi mentine silueta.


De dragul siluetei, Gina a urmat mai multe diete de slabit. De la regimul disociat, pana la regimul Atkins, insa fara prea mari rezultate. "Am incercat celebrul regim Atkins.

Nu pot sa va spun prin ce am trecut... imi venea pur si simplu sa plang cand se apropia ora mesei. Avantajul acestei diete este ca te ajuta sa slabesti destul de repede in zona bratelor si a abdomenului. Insa, pana la urma am realizat ca cel mai simplu pentru mine e sa am grija zi de zi ce mananc, sa nu fiu nevoita sa ajung la diete chinuitoare.

Asa ca dieta mediteraneeana mi se potriveste perfect. Mananc multe salate, multe fructe, peste de tot felul, nu mananc carne, si chiar imi face placere.

Acum nu sunt neaparat la o dieta, insa, avand in vedere ca tocmai am inceput un program de slabire foarte complex - la un aparat de lipoaspiratie virtuala - UltraLipo, trebuie sa-mi supraveghez foarte atent cantitatea de grasimi din alimente", mai adauga Gina Pistol....
articolul complet il puteti citi pe http://www.slabsaugras.ro
Un alt secret al Ginei Pistol de mentinere in forma este termenul de “Liposuctie virtuala”- o reteta de succes!

Pe langa orele de antrenament, Gina admite ca isi mai gaseste din cand in cand timp sa ajunga la un salon de infrumusetare, pentru cateva sedinte de slabit. Un aparat- minune o ajuta sa faca acest lucru.

Este vorba de o noua procedura de modelare si intretinere corporala numita “liposuctie virtuala”.

Rezultatele acestui procedeu sunt evidente! Cele trei sedinte pe saptamana au fost suficiente pentru ca ea sa piarda 5 cm in talie in doar doua saptamani si pentru a elimina celulita.

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog