Faceți căutări pe acest blog

Ce mancam dupa ce venim de la sala ?

Indiferent de ora la care alegeti sa mergeti la sala, cheia succesului este sa combinati proteina, care ajuta muschii sa se recupereze, si carbohidrati, care va refac energia pierduta.

Pentru cele mai bune rezultate, manancati in intervalul cuprins intre 30 - 60 de minute dupa ce ati facut efort, cand muschii sunt cei mai receptivi. In aceasta perioada de timp, se inregistreaza o crestere a activitatii enzimelor, ceea ce face ca organismul sa stocheze mai eficient glucoza pentru energie si sa trimita proteinele catre muschii obositi.

Pentru o recuperare imediata si o senzatie de prospetime, ati putea incerca sa combinati banana cu lapte si iaurt in mixer. Lactatele precum laptele si iaurtul lucreaza la "dublu", furnizand organismului atat proteina, cat si carbohidrati, conform CNN. Bananele abunda in potasiu si magneziu - electroliti puternici pentru o functionare sanatoasa a muschilor.
Aceasta bautura este cea mai nimerita daca ati fost la sala de dimineata sau la pranz. Daca credeati ca nu mai aveti voie sa va atingeti de sandvisuri, ei bine ideea e gresita. In realitate, restrictiile sunt putine atunci cand aveti grija sa faceti si sport.

Asa ca nu puteti gresi daca mancati un sandvis dupa ce ati fost la sala; veti obtine tot ce ai nevoie daca aveti grija sa luati cu dvs un pachetel. Sodiul continut va va asigura sarea de care aveti nevoie pentru ce s-a pierdut prin procesul de transpiratie din timpul efortului depus. Rosiile adauga prospetime si vin cu un supliment de Vitamina C. Painea integrala va veni cu fibra de care corpul tau are nevoie dupa o sesiune de efort.

Nu e intotdeauna usor sa mananci la 30 de minute de cand ati terminat sesiunea de sport. Totusi, chiar daca nu va e foame, e bine sa aveti la voi macar niste suc de portocale si niste nuci, care va vor face plinul cu grasimi sanatoase. Nucile si fructele confiate va aduc si fierul necesar celulelor din sange. Daca mai adaugati si un iaurt sarac in grasimi, se poate ca zice ca ati avut o gustare pe cinste. Nu uitati insa de marimea portiei, pentru ca alimentele care va furnizeaza energia sunt dense din punct de vedere caloric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire

Cauta pe acest blog