.
.

Cauta pe acest blog

Dietele cool ale momentului

Dietele nu mai sunt de mult un moft, ele devenind chiar un stil de viata in unele cazuri. Fiecare dieta, in functie de binefacerile promise - scaderea rapida in greutate, detoxifiere, mentinerea greutatii - isi are adeptul. Ramane doar sa o gasesti pe cea care ti se potriveste.

Atkins

Dieta Atkins se concentreaza pe controlul nivelului de insulina din organism, acesta fiind influentat, bineinteles, de alimentatie. Atunci cand consumam cantitati mari de carbohidrati rafinati nivelul de insulina creste rapid pentru ca apoi sa inregistreze o cadere brusca.

Adeptii acestei diete consuma proteine in cantitati mari, iar carbohidrati cat mai putini, ceea ce stimuleaza organismul sa arda propria grasime pentru a produce energie, conform csid.ro.

Dieta Zone

Adeptii acestei diete (printre care foarte multe celebritati) mizeaza pe o proportie bine stabilita intre nuntrienti, la fiecare masa: 40% carbohidrati (nerafinati), 30% grasimi (sanatoase, precum uleiul de masline, avocado si alune) si 30% proteine.

De asemenea, se urmareste constant si nivelul insulinei pentru a se mentine greutatea corporala ideala.

Regimul Vegetarian

Exista mai multe variante ale regimului vegetarian, cum ar fi regimul lacto-vegetarian, ovo-lacto-vegetarian, ovo-vegetarian, pesco-vegetarian, semi-vegetarian, insa majoritatea adeptilor il prefera pe cel ovo-lacto-vegetarian, care da unda verde la consumul de vegetale, lactate, oua si miere.

South Beach

Dieta South Beach a fost inventata de un cardiolog, Dr. Arthur Agatston, in colaborare cu un nutritionist, Marie Almon, dupa ce au constatat ca dietele sarace in grasimi si bogate in carbohidrati nu dau rezultate pe termen lung. Ca si Atkins, ea se bazeaza pe controlul insulinei si pe beneficiile carbohidratilor nerafinati.

Hrana Vie

Acest regim implica consumul strict de cruditati, alimente care nu au fost trecute prin foc, cat mai naturale, de preferat organice.

Potrivit adeptilor acestui regim, trei sferturi dintre alimentele pe care le consumam zilnic ar trebui sa fie crude, neprelucrate termic sau chimic. In acest fel se elimina toxinele din organism si se recapata forta vitala pierduta din pricina regimului nesanatos de viata.

Regimul Mediteranean

Dieta Mediteraneana imita, de fapt, obiceiuri alimentare ale popoarelor din sudul Europei: Grecia, Creta, sudul Italiei. Ideea principala este consumul cat mai mare de alimente de natura vegetala, fructe si legume proaspete, cereale, seminte, ulei de masline.

Branza si iaurtul sunt principalele lactate, se consuma cantitati moderate de peste si carne de pasare, maximum 4 oua pe saptamana, cantitati mici de carne rosie si vin. 25 - 35% dintre alimentele incluse in acest regim sunt grasimi, iar cele saturate nu depasesc 8% din totalul caloriilor ingerate.






Christmas sale pana la 50%