Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Dieta urmata de Jessica Alba

Jessica Alba este una dintre celebritatile in voga in acest moment.

Inca de la varsta de 12 ani Jessica Alba a decis sa isi modifice dieta zilnica asa incat sa nu ia proportii si sa nu ajunga sa semene cu ceilalti membri ai familiei care erau deja supraponderali. “Toata lumea din familia mea este supraponderala.

Eu am vrut sa fiu sanatoasa si de aceea am inceput sa imi gatesc singura de la 12 ani.

La micul dejun mananc omleta si fructe sau branza telemea si o piersica.

La pranz mananc o salata.
Cina este de obicei compusa din peste, pui sau legume. Nu prea mananc desert sau paine.

Foarte rar mai mananc un iaurt cu fructe, ciocolata sau fructe confiate.” a declarat vedeta despre dieta ei zilnica.

Ea are o alimentatie echilibrata si sta departe de carbohidrati. Vedeta de la Hollywood tine o dieta destul de sanatoasa si poate fi un model pentru alte persoane in aceasta privinta. In plus actrita face sport aproape o ora in fiecare zi

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog