.
.

Cauta pe acest blog

7 reguli pentru a te mentine in forma

Ce sfaturi sunt cele mai bune când pornim la o cura de slabire, daca nu cele care vin din parte unui antrenor de fitness. Preparatorul personal Carly Zucker a împartasit câteva secrete pentru a obtine corpul mult visat.

Carly, care s-a casatorit recent cu fotbalistul de la Chelsea, Joe Cole, recunoaste ca la rândul ei munceste foarte mult ca sa îsi mentina silueta. „Pierd sau câstig în greutate repede. Si când lucrez multe ore si alerg în jurul caselor oamenilor fara sa stau jos si sa manânc adecvat, devin foarte slaba si nu îmi place. Este usor sa cazi în capcana când esti la birou si esti prea ocupata ca sa te opresti pentru prânz.

Dar corpul tau are nevoie de combustibil nou ca sa functioneze si sa îti dea energia ca sa exersezi”, a marturisit antrenoarea.

Iata dieta pe care o tine Carly Zucker, dar si câteva trucuri care o ajuta sa se mentina slaba si frumoasa.

Regula numarul 1: Pastreaza-ti interesul!

Am început sa merg la sala si sa fac exercitii când aveam 16 ani. Dar daca am facut acelasi lucru timp de 10 ani, am devenit foarte plictisita si probabil m-as fi lipsit de exercitii.

Am încercat sa le condimentez facând diverse alte lucruri, ca sa îmi provoc organismul. Îmi place cataratul pe pereti, baletul, trapezul, ridicarea de greutati si bicicleta. Ma bucur si de plimbari.

Fac întotdeauna yoga – sunt genul care se streseaza, asa ca aceasta tehnica te încetineste si functioneaza pentru mine.

 Regula numarul 2: Manânca inteligent!

Prefer sa consum produse naturale decât pe cele procesate care contin multe chestii daunatoare, ca grasimi, sare, zahar si aditivi. Nu sunt o adepta a dietelor excentrice si cred ca este important sa manânci proteine, carbohidrati si grasimi, toate împreuna la o masa – stiu ca acest lucru ma mentine foarte multumita. Este de asemenea vital sa manânci înainte ca sa devii foarte înfometata, ceea ce nu este usor daca esti ocupata. Dar, daca treci dincolo de pragul foamei, atunci începe cheful. Ajungi sa consumi de doua ori mai multa mâncare, pentru ca esti atât de flamânda.

Regula numarul 3: Ramâi motivat!

Aderând la un regim de exercitii este chiar simplu: trebuie mai curând sa faci ceva ce te face sa te simti bine, decât sa te gândesti: «Acest exercitiu arde cu o suta de calorii mai mult decât celalalt». Ca sa începi, plimba-te. Stiu cât de eliberat se simte corpul meu dupa toate acestea. Poate arde doar o patrime din caloriile pe care le realizeaza un sprint, dar ma face sa ma simt bine. Daca gasesti dificil sa te motivezi, redescopera un sport din copilarie care te face sa te simti bine, ca netball sau hochei, si roaga o prietena sa îti fie alaturi. Ar putea parea dificil sa gasiti un moment când sa fiti amândoua libere, dar cu cât participi la câteva sedinte, cu atât esti mai motivata sa mergi si singura.

Regula numarul 4: Fa sa para usor!

Paraseste casa cu intentia sa te duci la plimbare, dar îmbraca-te sport alearga putin odata la câteva minute sau fugi în jurul felinarelor. Este un mod bun de a te pacali pentru a intra în exercitii mai grele. Dupa toate acestea, te vei simti atât de bine, pentru ca toate endorfinele vor alerga în jurul corpului tau. Alergatul în susul sau în josul scarilor este de asemenea un truc bun. Fac asta, daca nu pot iesi. Fa-o timp de 10 minute, de trei ori pe zi, ca sa îti faca picioarele si posteriorul mai ferme si sa arzi si calorii.

Regula numarul 5: Rasfata-te!

Îmi place sa ma rasfat în fiecare zi. Ar putea sa fie un croissant, o bucata de ciocolata sau un cappuccino. Daca nu îti permiti sa te rasfeti, viata va fi atât de urâta. Sa iei ceva care te face fericita cu moderatie te face sa te simti mult mai motivata ca sa manânci sanatos si sa faci exercitii în restul zilei.
Regula numarul 6: Du cântarul la gunoi!
Urasc cântarele si nu le folosesc niciodata. În trecut, când le foloseam, nu îmi reflectau modul în care îmi simteam corpul. Uneori pot fi demotivante. Prefer sa îmi judec greutatea dupa cum intru în haine.

Regula numarul 7: Tonifica-te!

Fandarile sau ridicarea de greutati sunt exercitii grozave pentru femei, pentru ca le lucreaza coapsele si posteriorul. Tonifica si abdomenul, daca ti-l tragi când faci miscarile. Sa urci si sa cobori scarile îti lucreaza de asemenea tot corpul daca ai greutati. Marea majoritate a femeilor îsi urasc bratele. Trucul meu pentru a le face ferme este sa fac jumatate de flotari. Este atunci când îti treci picioarele peste glezne si te sustii pe genunchi în timp ce te ridici de la podea. Asta lucreaza la tricepsi.






Christmas sale pana la 50%