.
.

Cauta pe acest blog

Te doare stomacul? Rontaie biscuiti

Alimentaţia are un rol important în apariţia arsurilor la stomac. Specialiştii site-ului www.ehow.com ne sfătuiesc să nu mâncăm grăsimi sau alimente prăjite şi să bem un pahar de apă după masă.

Arsurile la stomac apar ca urmare a afecţiunilor gastro-esofagiene. Un esofag afectat, refluxul gastric, o destindere a sfincterului esofagian pot fi cauzele apariţiei arsurilor. Iată ce puteţi face pentru a vă proteja.

1. Mâncaţi în fiecare zi cel puţin un măr roşu, de preferat din soiul Red delicious (Roşu delicios). Acest obicei reduce durerea şi poate trata efectele arsurilor la stomac.

2. Timp de trei zile mâncaţi alimente uşor digerabile, pentru a proteja esofagul. Iaurt, puţină supă de legume şi alimente antiacide precum cerealele, biscuiţii, bananele, legumele fierte şi carnea slabă fiartă, sunt recomandate în cazul acestei afecţiuni.
Renunţaţi la prăjeli şi la mâncărurile cu multe grăsimi.

3. Dacă sunteţi fumător, acum este momentul să renunţaţi la ţigări. Fumatul are efecte nocive asupra esofagului, mai ales dacă acesta e deja deteriorat.

4. Renunţaţi la cafea, deoarece cofeina irită membrana esofagului făcând ca problemele care există să se acutizeze. Evitaţi băuturile cofeinizate şi ceaiul pentru a permite vindecarea esofagului.

5. Beţi un pahar de apă după masă

Sfincterul esofagian va sta închis şi nu le va permite alimentelor să se întoarcă prin reflux gastric dacă după fiecare masă veţi bea apă. Apa ajută, de asemenea, la reducerea acidităţii gastrice care poate provoca deteriorarea membranei esofagului.








Christmas sale pana la 50%