.
.

Cauta pe acest blog

Superalimentele care te ajuta sa slabesti

Superalimentele care te ajuta sa slabesti Stiai ca exista alimente care nu numai ca nu te ingrasa, dar chiar te ajuta sa slabesti? In plus, daca stii ce sa alegi,

 Poti manca oricat, iar rezultatul va fi tot cel pozitiv.
Branza/parmezan
Renunta la branza sau cascavalul cauciucat, gata taiat in felii, si alege branza sau parmezanul natural. Femeile care consuma zilnic lapte sau branza au mai putine sanse sa se ingrase odata cu trecerea anilor, releva un studiu publicat in The American Journal of Clinical Nutrition.
Oua
Contrar parerii generale, ouale nu fac rau inimii si te ajuta sa slabesti. Femeile care au incercat deja o dieta in cadrul careia consumau in fiecare dimineata cate un ou si paine prajita au slabit de doua ori mai mult decat cele care au mancat de tot atatea calorii, dar din dejunul carora lipseau ouale, a demonstrat un studiu realizat de Louisiana State University.

Secretul consta in faptul ca proteinele provenite din oua au capacitatea de a da senzatia de satietate repede si pentru mai mult timp, ceea ce inseamna ca vei manca mai putin in timpul zilei.
Friptura
Carnea de vita, chiar friptura, te ajuta sa slabesti, concluzioneaza un studiu publicat de The American Journal of Clinical Nutrition. Si asta pentru ca proteinele din friptura te ajuta sa-ti pastrezi masa musculara in timp ce kilogramele intra la apa.
Ardei iute
Daca iti condimentezi pranzul cu ardei iute, iti vei grabi metabolismul. O substanta care se gaseste in ardei are efect de a incalzi organismul, ceea ce inseamna ca se vor arde mai multe calorii la 20 de minute dupa ce ai luat masa.
Ovaz
Ovazul are cea mai mare rata de satietate dintre toate alimentele. Spre deosebire de alti carbohidrati, ovazul se digera greu, ceea ce inseamna ca senzatia de foame va aparea mai tarziu. In plus, fibra continuta contribuie la senzatia de satietate.
Linte
Lintea este aliatul unui abdomen plat, fiind bogata in proteine si fibre, nutrienti care stabilizeaza zaharul din sange si opreste organismul sa-si faca rezerve in dreptul abdomenului.
Somonul
Grasimile din peste nu doar ca iti tin inima sanatoasa, dar te ajuta sa-ti subtiezi talia. In plus, nici nu e greu de gatit. Putina sare si piper, ulei si lasa-l in tigaie, pe fiecare parte, doua sau trei minute.
Mere
"Un mar pe zi tine doctorul departe" e o zicala care se aplica in fiecare limba. Un mar mancat inainte de o portie de paste reprezinta o masa ideala si care nu abunda in calorii. Bogat in fibre, marul contine, de asemenea, si antioxidanti.
Afine, coacaze
Toate fructele salbatice sunt bune pentru tine, dar afinele se afla pe primul loc in top. Au cei mai multi antioxidanti dintre toate fructele comestibile, dupa cum arata un studiu al USDA Agriculture Research Service din Little Rock, SUA. Fibrele pe care le contin te ajuta, de asemenea, sa previi depunerea grasimii.
Iaurt
Iaurtul simplu este hrana perfecta, spun dieteticienii, si asta pentru ca proteinele si grasimea continute tin nivelul de zahar din sange sub control. In cadrul unui studiu derulat la the University of Tennessee din Knoxville, cei care au urmat o dieta in cadrul careia au consumat zilnic iaurt au scapat de 61% din grasime la nivelul intregului corp, pierzand, in zona abdomenului, 81% din grasime.
Ulei de masline
La fel ca si avocado, uleiul de masline este bogat in grasimi "bune", care cresc senzatia de satietate, micsorandu-ti apetitul. Testele au aratat ca uleiul de masline are si proprietati antiinflamatorii.