Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Fa gimnastica pe o muzica antrenanata!!

E 3:29 AM adica cu noaptea-n cap mi-e imi vine sa topai si sa dansez si sa fac gimnastica la ora asta dar asta e acum as avea energie pentru asta...

Dar cum imi scartaie podeaua ma abtin si ascult acest videoclip si topai si am atata energie "pentru un milion de ani" cum canta Nicola in acest videoclip.

Oricum stiu ca daca mi-am pus acest videoclip pe blog o sa ma ambitionez sa fac miscare si in timpul zilei cand nu as deranja pe nimeni daca as dansa.

Oricum sunt fericita caci am ajuns zilele astea la 75 de kg nu e mult dar e totusi o mica realizare... mai am de slabit dar oricum ma simt mai bine si voi continua...

Azi voi topai cu singuranta!! Si va recomand si voua caci nu strica nimanui un pic de buna dispozitie :))

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog