Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Voi slabi -e telul meu

Buna ! Sunt Hannahmiriam si azi m-am hotarat sa fac o mare schimbare referitoare la kilogramele mele. De mult timp imi tot zic ca odata si o data voi fi si eu supla si frumoasa..dar azi m-am ingrozit de mine insumi.

Sotul mi-a facut niste poze si am ramas masca cat de "big" sunt. Ei da stiu ca primul pas e sa ma accept pe mine insumi insa mereu asta e partea cea mai grea. Vad in jurul meu fete frumoase, vecine cu corp de invidiat chiar daca sunt mai in varsta ca mine cu 20 -30 de ani,..si ma oftic..

Am hotarat sa nu ma mai oftic, sa nu ma mai jenez sa merg printre membrii familiei cu care tin legatura (unde mentionez- fetele sunt hot, adica una mai slaba si mai subtire decat cealalta) asa ca trebuie sa fac ceva.

Stiu ca dupa 30 de ani organismul elimina mai greu grasimile si e mai greu sa slabesti de aceea pana sa ajung la 30 imi propun sa fac marele pas...si anume sa fiu mai slaba si sa am fata mai placuta

Sunt inscrisa pe forumul IDieta de 2 ani..si din cand in cand aveam rezultate..(cum de vede si in poza alaturata ), slabeam un pic si ma simteam bine...dupa care ma apuca iar nebunia si in 2 zile puneam totul la loc....

De obicei in familiile unde unul din parinti e foarte gras...copii vor creste cu ideea gresita..si anume sigur e ceva genetic daca si ei sunt grasi...da asa este si cazul meu...de fapt complacerea ca daca sunt grasa de acolo provine,,,cand colo vine de la o lene grava ce se afla in mine si prostia ca lasa ca de maine o sa ma apuc de dieta..

Anul acest implinesc 29 de ani in august si imi propun ca pana atunci sa ajung la 60 de kg....Deci trebuie sa scap de vreo 17-18 kg...nu stiu exact pentru ca nu am momentan cantar...dar imi cumpar eu zilele urmatoare....

Stiu ca ar trebui sa fac multa miscare...dar ...mereu exista afurisitul asta de "dar...". Lucrez noaptea ...la calculator deci stau pe fund de seara pana dimineata...apoi dorm..si uite asa trece ziua..Bine ies si in oras si facem o plimbare de 2 ore in oras..pe jos..si de 2-3 ori pe saptamana facem un antrenament de autoaparare...dar simt ca nu e de ajuns ceeace fac..

Am vazut in seara asta niste videoclipuri pe YouTube unde unele fete ..in decursul unui an au slabit foarte foarte mult...

Va pun si voua in articolele urmatoare..linkuri-le....
Oricum urati-mi bafta si o vointa de fier...
Acum ca mi-am deschis un blog despre asta sper sa ma tin de cuvant si sa fac totul ca la carte...
...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog