Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Toata ziua vorbim doar de dieta

Toata ziua vorbim doar de dieta si ajungem sa ne rostogolim uneori de dureri abdominale...dureri care nu erau pana nu m-am apucat de dieta...


Totusi imi zic, las ca trece..important e sa fiu mai slaba, sa ma simt mai bine in blugi, vara sa pot purta lejer un tricou cu maneca scurta fara sa ma jenez ca mi se vad suncile...

Cu toata dieta azi am facut un pas interzis si anume am mancat prajituri..ehh ce sa-i fac mi s-a facut pofta..dar oricum era inainte de ora 19 si de atunci nu am mai mancat nimic...si nici nu am de gand...

Asa cum spuneam nu vreau sa fie o dieta drastica,..pentru ca stiu ca, kilogramele se intprc repede...daca nu esti atenta..asa ca voi incerca sa nu mai mananc nimic dupa ora 19. Saptamana asta am reusit de 4 ori....e ceva, e o realizare caci lucrand de obicei noaptea nu exista seara in care sa nu mananc la ore tarzii.

Imi propun ca in saptamana viitoare sa cumpar un cantar..chiar daca o sa ma sperie numarul real al kilogramelor pe care le am...totusi o sa ma tina in priza ..sa nu ma abat de la drum...

Ma gandesc ca intr-un fel contribuie la aceasta negare a kilogramelor in plus si lipsa unei oglinzi mari in casa.. am tot zis ca o sa cumpar..si a tot ramas pe alta data...si ultima data cand mi-am cumparat niste pantaloni si m-am vazut in oglinda uriasa unde probasem pantalonii m-am speriat ..si m-am speriat de ceea ce am vazut...
Dar gata cu vaicareala important e sa ma tin tare si sa scap de ce e in plus.

Niciun comentariu:

Atentie ! Toate comentariile care contin legaturi externe vor fi sterse !

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.

[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]

...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog