Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Pofta de prajituri face mai mult rau decat bine

Dupa 3 ani de evitare totala a prajiturilor care contin faina, zahar si margarina...am facut marea greseala sa mananc prajituri de la cofetarie... Stiind ca am intoleranta la gluten am facut greseala sa cred ca, dupa atata timp de "dieta restrictiva" m-am vindecat si gata de acum pot sa adaug in meniu - desigur rar- cate o prajitura la ocazii speciale - ca un premiu...sa zicem.

Pentru moment a fost o senzatie de bucurie desavarsita. M-am simtit ca un copil care a primit un premiu sau un cadou si radeam non stop, aveam un zambet pana la urechi.

Dupa cateva minute insa au inceput "problemele". Organismul obisnuit cu o alimentatie sanatoasa parca s-a intalnit cu un uragan. Ce mai - chimicale, aditivi alimentari, faina alba, margarina... coloranti alimentari, zahar alb, etc...
Dupa experienta "prajiturii la cofetarie" pot sa zic ca nu mai vreau.. Sincer simt ca e un produs care da adictivitate si vad numai islere si prajitura Bucuresti in fata mea, insa simptomele negative pe care le-a provocat dupa ce l-am mancat nu le doresc nimanui.

Senzatii de greata, oboseala, somnolenta, dureri de rinichi, diaree, balonare, sete necontrolata... Probabil de la 1 prajitura omul nu se ingrasa, insa dupa o vreme daca ai mancat una iti va fi pofta sa mai mananci altele...care pot duce la ingrasare...Deci cel mai bine de acum incolo trebuie sa tin cont de zicala...pune-ti pofta in cui!...
Cine a mai patit asa? Voi cum castigati in lupta impotriva poftelor de prajituri si tort? Va invit la discutii sub articol in casuta de comentarii
...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog