Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Cate ceva despre semintele de mei si faina de mei

Ce este si la ce se foloseste meiul ? Este un aliment de origine cereala, straveche, folosita de mii de ani, care nu contine gluten, si are numeroase beneficii pentru sanatate. Meiul este folosit si in alimentatia pasarilor, si altor animale mici de casa, insa, este fara indoiala, un foarte bun aliment pentru consumptie umana.

Ce proprietati are ? 

Meiul este :

- un aliment care se digera foarte usor
- ideal in diete  dar si cure de mentinere a greutatii, pentru ca nu ingrasa
- fara gluten, deci persoanele care au boala celiaca, intoleranta la gluten, pot folosi meiul in loc de orez, in diversele preparate si salate, pentru inlocuirea orezului sau inlocuirea cartofilor !
- indicat in caz de oboseala fizica si mentala, in recuperare dupa operatii,
- bun in alimentatia copiilor si adultilor, dar si in timpul sarcinii si alaptarii
- un aliment care inlatura constipatia
- calmant si revitalizant, usor remineralizant pentru organism
- preventiv al migrenului si atacului de cord !
Imagine seminte de mei - click pentru achizitionare
Seminte de mei
- des folosit si in alimentatia vegetariana
- un aliment care scade colesterolul "rau"
- revitaminizant, pentru ca contine niacina, fibre, magneziu, zinc, fier, calciu, potasiu, seleniu, cupru, vitamina A, vitaminele B, si K (reduce si riscul hemoragiilor interne, pentru cei sensibili la alimente si sucuri acidulate, reduce riscul ulceratiilor)
- un aliment hipocaloric: un bol cu mei de aprox. 300 ml., are doar 286 de calorii
- un aliment care se poate prepara in foarte multe feluri, se poate folosi in zeci de retete de mancaruri : dulce cu miere, gem, fructe si lapte pentru un mic dejun sanatos, sau sarat cu legume, salate, nuci, carne pentru mesele de pranz si cina.

Din faina de mei se pot face galuste, paine fara gluten, prajiturele, turte sau mamaliga. De asemenea, se gasesc in comert si globulete de mei expandat, cu diverse gusturi, condimentat de obicei cu condimente naturale, fara adaosuri alimentare artificiale, prin urmare, este un superb inlocuitor al diverselor marci si varietati de chipsuri si snacksuri care sunt daunatoare organismului, in principal datorita modului lor de preparare si colorantilor si adaosurilor nenaturale. Globurile de mei sunt 100% naturale.

Cat costa si de unde se poate cumpara mei ? Pretul unei pungi de mei de 200 g. este in jur de 4 lei. Faina de mei costa cam 8 lei, punga de o jumatate de kilogram. Pentru ca isi tripleaza volumul, in timpul prepararii la cald (cu apa, lapte, etc.).,  din 200 grame de mei obtineti o cantitate mare de mancare, suficienta pentru 2 persoane adulte, pentru cate 2 portii foarte mari de persoana, sau pentru patru persoane adulte, cate o portie foarte mare, pentru consum la o masa.

In Romania mei se poate procura de la magazinele bio naturiste, plafare, insa, cel mai comod, se poate comanda online o cantitate mai mare, si il primiti direct acasa, se depoziteaza foarte usor, nu necesita depozitare speciala, doar un loc uscat, deci se poate depozita in camara pe perioada nedeterminata.

Puteti cumpara mei online, AICI, in forma de seminte, sau AICI, faina de 0.5 kg.

Noi gatim mei si e foarte bun si gustos ! Retetele cu mei incercate, le gasiti aici.

Voi cum preparati meiul ? Il folositi in alimentatia voastra ? Sau in dieta ?

Aveti recomandari sau pareri pentru ceilalti cititori ai nostri ?

 Asteptam cu interes parerile si comentariile cititorilor, in casuta de comentarii de sub articole, pe paginile de social media (facebook, google plus, twitter) asociate blogului.

Publicam toate comentariile decente, chiar daca au ceva de spus impotriva produselor prezentate de noi in articole, sau impotriva celor enuntate de noi in textele articolelor.

 Disclaimer: acest articol contine legaturi de afiliere prin care produsul prezentat poate fi achizitionat direct. Este posibil, ca in urma achizitei produsului, urmand legaturile de afiliere, editorii blogului sa primeasca un comision. 
...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog