.
Ne citesc deja:
Urmareste Lupta cu Kilogramele prin Feed RSS/Atom
Articole prin e-mail:


Ceai de slabit cu Goji

Navighezi de pe mobil ? Click aici pentru versiunea optimizata pentru mobil Ceai de slabit cu Goji

Azi am vazut un ceai nou pentru slabit in timp ce ma plimbam la hipermarket. CEaiul se numeste " Ceai de slabit cu Goji".

Mi-a starnit interesul pentru ca stiu ca fructele goji sunt foarte bune pentru sanatate.  Compozitia ceaiului este compusa din: mate, rooibos, menta egipteana, iarba de lamaie, ghimbir, radacina lemn dulce si pudra fructe goji.

Chiar mi-am planificat sa imi cumpar o cutie din acest ceai asa ca o sa spun si ce gust are cu prima ocazie :))

L-am cumparat si l-am gustat. E chiar  bun la gust. Sunt curioasa daca ma ajuta sa slabesc sau nu...

Este destul de ieftin o cutie de ceai cu 20 de pliculete are un pret de 6,99 lei. Mi se pare acceptabil si bun.

Am vazut pe prospect ca ceaiul cu goji se recomanda administrat de 3 ori pe zi .
Pentru cei care sunt interesati unde se gaseste acest ceai, eu personal l-am gasit la Kaufland la rafturile de ceaiuri de slabit. Firma care le aduce in tara se numeste Bis-Nis Trading srl site-ul lor este www.bis-nis.ro

Pe site la ei gasesti mai multe feluri de ceai: ceaiuri de slabit, ceaiuri premium eco, ceaiuri traditionale, ceaiuri de fructe, ceaiuri aromate.



Bannere parteneri